SKÖNT ÄNDÅ!

2011-01-05 @ 10:25:33
Planerna igår var att jag skulle åka in till stan/Teg med pappa på morgonen och Liv lovade att hon skulle vara vaken runt åtta, halv åtta så då tänkte jag vad bra då! Sen imorse runt halv sju ringer hon mig..

L - Moa kom till Erik vi är här!:)
M - Ehh.. jaha?:)
L - Ja kom hit!:)
M - Har ni ens sovit i natt?..
L - Nä, men vi kommer vara vakna under dagen kommer bara somna ikväll!:D
M - Hah lovar du?:)
L - Jaa kom nu!:)
M - Aha okej, kommer om ett tag! Puss

Men hur ser läget ut nu då? Jag ligger i soffan med Fanny som sover och Liv ligger i sängen och sover! Sköntsköntskönt! Nä.. men ska väcka om om en och en halv timme nu så, alla som vill får gärna smsa mig så jag har något att göra medans dom sover. Puss!

Bild från i sommras då jag och Liv träffade några sköna killar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0