om jag bara..

2011-01-24 @ 09:56:39

Om jag bara visste hur jag skulle föklara allt. Då hade jag gjort det!

Bild från i helgen då jag var med Fanny och Liv. Glömt att berätta att vi åkte ner på stan en kväll gick runt där, gick på Wayne´s osv. Men iallafall så ringde senare en kille från Luleå och sa typ.

E - Hej du vi är i Umeå på Scandic Plaza
M - Jaha, okej?
E - Ja vart är ni? Kan inte ni komma hit?
M - Vi är nere på stan så jo visst vi kan komma
E - Bra köp en Chees och kom hit
!

Ungefär så var det, men vi förstod ju att han inte var i Umeå men iallafall så köpte vi en Chees och gick dit hah men då kom dom ju aldrig så vi började dra oss mot Teg, men då ringer han igen och snackar om att vi aldrig dök upp så då sa vi att vi väntar vid Stads Kyrkan och medans vi väntade gick vi in där och då kom några kyrk männinskor och frågade om vi ville ha fika. Så vi satt med dom och drack tee ett tag, jätte mysigt faktiskt! :)
Men dom kom ju aldrig dit heller, men vi fick oss några goa skratt åt "E" som orkar driva på så långt!

Ett ord som passar in på hans beteende patetisk


bild; http://ffannyfagervall.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0