MY BAD

2011-01-06 @ 16:37:49
Blev inte så mycket update igår, men Livs internet ville inte sammarbeta heller. Men hur som helst så sov ju Liv och Fanny fyra timmar när jag var med dom, tack till alla som smsade och var sociala det uppskattades!! För jag satt och såg på "Kill Bill 2" två gånger i rad. Helt kass film förövrigt.. Men sen på kvällen gick jag och Liv och hyrde filmen Inceptions vilket var en betydligt bättre film men den var lite svår att fatta i början.. sen så hade vi bara en sjukt rolig kväll för ingen av oss var speciellt pigg i huvudet men så kan det gå, men jag är fortfarande less på "Ekorrpojken"..

"Hej jag är en uttråkad kille som tog ett nummer av en kompis och bytte ut en siffra så då fick jag visst ditt nummer, förlåt om jag stör?"

Men idag kom det fram att han hade sökt upp mitt nummer.. kry kille!
Anledningen till att han kallas ekorrpojken är för han ser ut som en ekorre på sin Facebook - Profilbild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0