FÖRKLARING

2011-01-15 @ 14:41:20

Förklaring till hur det blev med Thea.

Pappa kände att han inte kunde ha kvar henne på grund av att hon hade aggresivt beteénde, vilket aldrig jag eller min syster har sett. Men jag tror det var att han kände att det blev med jobb med en hund än vad han hade förväntat sig eftersom Thea är väldigt pigg, livilig och uppmärksam beroende hund. Men tanken var att vi igår (Fredags) skulle ha kört tillbaks till Luleå och lämnat tillbaks lilla Thea till sin uppfödare Fia.

Men Lars,mamma, och hennes bror ville träffa och lära känna henne lite bättre så vi övertalade pappa att få ha kvar henne över helgen och det gick bra. Så igår kom hon till mamma och allt känndes rätt för mamma och Lars, så då slutade det med att Lars kommer upp till mig och frågar typ "Ska vi inte ge den här lillaflickan ett nytt försök?" och då blev det så. Så nu bor Thea hos min mamma istället, end of story! :)

Några frågor runt det, då ere bara att fråga! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0