Dag 27

2011-01-17 @ 17:07:10
Min favoritplats.

Känns som jag glömt bort dom är "30 Dagarna" men nu ska jag försöka avsluta det hela! :)

Min favoritplats, ja det måste nog vara antingen Skellefteå,Utomlands,Stockholm,Göteborg eller Helsingborg. Hah, många alternativ där jag vet men jag trivs som bäst när jag inte är i Umeå! Förklaringar till varför jag valde alla dom där ställena kan ni få istället!

Skellefteå; Otroligt mysig stad, känns bara som hemma direkt man kommer dit. Har ju dock varit där ett X antal gånger, men det är en liten stad om man jämför med Stockholm och så men, nä jag har ingen bättre förklaring än att det känns som att komma hem när man kommer dit!

Utomlands; Det förstår väl alla? Komma ifrån allt, sola,bada, slippa tänka på skolan eller att passa in! Toppen, bara strunta i allt och leva i nuet!

Stockholm; Huvudstaden, shoppingshoppingshopping. Älskar den staden den har allt (utom ett bra hockey lag, hah!) Mysig stad, även där behöver man inte riktigt bry sig om vad andra tycker, man kan ha sin egna stil utan att någon kollar snett på en!

Göteborg; Mysig stad, Liseberg, hah, har ingen vettig förklaring har bara varit där en del eftersom vi har en lägenhet som ligger en bit utanför Götet!

Helsingborg; Blev ju kär i den staden! Var bara där några få dagar i sommras men jätte fin/mysig stad! Dock lite jobbigt att höra på allt vad dom säger där nere hah! ;)

Där fick ni några förklaringar kanske inte dom bästa men som sagt, jag trivs som bäst när jag inte är i Umeå! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0