Dag 22

2011-01-02 @ 04:20:07
Det här upprör mig.

Ja vart ska man börja?
Nej man ärligt talat, jag hatar (blir upprörd)
- när folk ljuger, speciellt människor som man litar på till 100 procent!
- Killar som tror dom har rätt att bete sig som svin!
- Rykten.. och i Umeå finns det tusentals. Så det du inte vet om dig själv vet alla andra, kul va? ;)
- Att när man har mycket pengar så hittar man inga kläder, och tvärtom!

Det som jag kom på för tillfället så, om ni inte vill göra mig upprörd bör ni vara ärliga/uppriktiga, killar ska behandla tjejer (mig) bra, sprid inga rykten (helst)! :) Nått sånt kanske?

Det värsta som finns är killar som man verkligen faller för och sedan när man träffar dom så beter dom sig som svin, eller så kanske dom låsas vara någon anna än dom är i början. Men sanningen kommer alltid fram!

Tumblr_le3ndhgexd1qbpwzeo1_500_large
She belived. He lied.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0