AIK SOLNA - BJÖRKLÖVEN

2011-01-23 @ 14:58:55
Hemma från matchen nu som slutade 6-1 till Solna AIK, riktigt trist bara att Viktor inte fick stå i mål för AIK idag hade sett fram emot det! Men vi fick iallafall träffa honom och det var så otroligt kul eftersom att det var ett år sedan iprensip som vi träffade Viktor,Theodor,Krille och Robin när dom var här på SM för p94 förra året. Men nu så spelar Viktor med J20 så resterande personer vi träffade sist var inte med..

Men kul att få träffa honom!!! Nu är jag och Liv hemma hos mig bakar muffins, eller jag bloggar och hon bakar för tillfället. Men nu ska jag ta och hjälpa till så hörs vi senare, puss o kram♥

Viktor, han spelar dock i fel AIK! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0