2011

2011-01-01 @ 03:01:01
Ja nu är 2011 här, och detta ska bli världens bästa år har jag bestämt mig för (och det kommer det bli!). Men kvällens planer var att vara med Liv och massa annat trevligt folk. Men eftersom vi var bort bjudna på middag ikväll tycke inte mamma det var så passande om jag stack iväg, så spenderade kvällen med Olivia som dessutom är min barndomsvän, vi växte iprensip upp tillsammans våra första år! Men vi kollade film, käkade god mat och så! Känndes som att tiden bara flög fram.

Men tolvslaget gick vi ut, smällde raketer, drack champagne och min finaste ringde faktiskt, jätte gulligt gjort! Skönt att samtalet kom fram också, brukar inte alltid göra det som ni säkert vet? :) Nä det var sjukt gulligt gjort, hade gärna spenderat nyår med honom men man får inte alltid som man vill! Men det var varit en jätte mysig kväll trotts att det inte gick enligt planerna!

Hur har nyår varit för er alla läsare? :)

GOTT NYTT ÅR FRÅN MIG TILL ER ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0