2011-01-20

2011-01-20 @ 18:35:05
Hejsan bloggen och alla läsare! :)

Idag har jag inte gjort så mycket, skola och senare har jag varit med Liv och Rebecca och vi har druckit chailatte, suttit och snackat men Rebecca drog ganska snabbt och nu är det bara jag och Liv kvar. Liv har panik över vilken skola och vilken linje hon ska välja, hah och hon tycker att jag har det enkelt eftersom jag verkligen har bestämt mig för frisör. Men nackdelen för mig är ju OM jag inte kommer in... men förhoppningsvis går det bra! :D

Men för er som undrar vad Liv funderar på gå och vilka skolor hon funderat på?
Hon har funderat på Minerva,Thorén Buisness School eller Dragon. Och linjerna det står emellan är ekonomi,sam eller ett buisness program på TBS med inriktning juridik! :) Hennes blogg hittar ni under mina länkar eller här
http://livwennbergs.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0