rebeccaraped.

2011-02-21 @ 15:40:30
Ja som ni såg blev jag bloggraped av Rebecca tidigare, hah!
Nog om det det har varit dåligt med update i helgen men har inte gjort så mycket, fredagen spenderades med Rebecca kollade hockey, och lördagen spenderades med Rebecca och Liv som äntligen kommit hem från Norge!! Men vi kollade också hockey sm, sen har jag inte så mycket minne av vad vi gjorde? Men igår var vi hemma hos Liv och hade en såkallad "spa-kväll" eller vad man ska kalla det, vi bastade,solade och snackade skit helt enkelt! ;) Mycket trevligt. Men nu ska jag plugga lite mer konsumentekonomi, så vi hörs senare ikväll!

Puss o Kram!

Lite brun har jag ändå blivit! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0