RAKHYVLAR

2011-02-01 @ 18:21:17
Som ni nu sett har jag skaffat en ny kategori kallad "Beauty" där kommer det finnas allt mellan himmel och jord innom "skönhet/skönhetsprodukter" eller vad man nu ska kalla det. Och det här är mina personliga åsikter och vad jag tycker, och vad jag tycker funkar för mig iallafall sen är det upp till er om ni vill pröva! :)

Men det första jag vill tipsa om är att köpa rakhyvlar för KILLAR istället för dom för oss tjejer. Anledningen till detta är att rakbladen på tjej-modellen är mycket tunnare eftersom vi har mjukare hårstrån, medans kill-modellen har hårdare rakblad (eftersom dom oftast rakar "skägget" med dom och skägg är som ni säkert vet mycket hårdare hårstrån än dom vi har på benen!) och genom att istället använda kill-modellen så sparar man pengar eftersom bladen håller mycket längre och tar bort hårstrån mycket enklare!

+ Man kan använda sig utav balsam istället för raklödder så sparar du in ännu mer pengar dessutom! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0