I'll be your love be everything that you need.

2011-02-17 @ 19:45:43
Hej allihopa som läser!

Sitter hemma i min säng, ny duschad å ny rakade ben shit vad skönt det är.. men idag efter skolan drog jag hem till Rebecca vi gjorde fruktsallad, mums säger jag bara! Ska snart smörja in hela kroppen med ett lager b.u.s. ska till Paradis Badet med nästan alla nior på TC på Tisdag, så lite färg måste man ändå få ha väl? :)

Dock är jag så less på min bikini längtar tills det kommer in nya i butik, eller kanske man klickar hem någon från Victoria Secret? Inte helt fel! Men den jag har nu ser jag helt platt ut i.. hah vilka problem jag har alltså! Nä men nu ska jag slå på ett avsintt oth, så ni får ha det så bra så hörs vi senare! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0