i wish you the best.

2011-02-23 @ 13:09:36
Idag är det inte vilken dag som helst utan det är min mammas födelsedag! Så jag vill bara säga grattis på födelsendagen mamma jag älskar dig. Finns ingen bättre än dig! :)

Kom nyss hem från skolan skönt med endast tre lektioner idag, och provt gick väl hyffsat iallafall! Men nu i eftermiddag kommer mormor och morfar hit och fikar lite tyvärr kommer inte min morbror eftersom han har åkt utomlands nu ett tag. Men ska bli kul att träffa mormor och morfar iallafall! Senare ikväll ska jag och Liv dock till Dragon på någon "hår-fashion-show" eller hur jag ska förklara (?) Nu ska jag plugga lite till idrotts provet vi har på fredag så ni får ha det så jätte bra så ska jag försöka ta bilder till er under dagen!
Puss o Kram!

Grattis finaste mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0