hot_girl_95

2011-02-24 @ 21:35:16


Sminket bort tvättat, min underbart sköna Peak tröja på. Bjuder på lite bilder, tyckte det var lite ont om sånna på bloggen! My bad. Men iallafall så ska jag väl läsa på lite inför idrotts "provet" vi har imorgon sen ska jag slå på ännu ett avsnitt av älskade serien One Tree Hill man kan inte annat än att älska serien!!!

Men lite kort om min dag, skola + intervju med tre andra tjejer ur min klass till någon bok som kommer finnas i hela Europa inklusive USA, lite fränt va? Haha! ;) Nä men dom frågade lite om hur vi arbetar i skolan innom bild ämnet (För er som inte vet så går jag en Bild och Slöjd inriktad klass eftersom min pappa tyckte annars det var onödigt att jag skulle byta skola om jag bara skulle gå vanlig klass!) Men sen efter det så var jag med Livsan, kollade tv, snackade å sånt som vi brukar! Men det har varit en slapp dag, och imorgon är det Fredag!

Ha en bra kväll allihopa, Puss o Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0