golden train.

2011-02-11 @ 09:53:26
Good Morning Sunshines! :D

Är på bra humör idag, fint väder ute och jag har bara två lektioner idag. Inte fel överhuvudtaget!! Nackdelen är ju dock att Liv åker till sin morfar i Övertorneå.. och kommer hem söndag kväll trodde hon. Men inte så mycket att göra åt den saken jag skulle ju egentligen åkt iväg till Sundsvall på cup i helgen men jag kände att jag skippar det och kanske ska börja träna lite innan jag sticker iväg på en cup.

Idag efterskolan runt halv tre så ska jag till ishallen och träffa Libbe, längesen vi sågs sist! Beror väl på att man har mycket att göra och han har ju sin flickvän Olivia också så det blir sällan att vi ses! Men idag så blir det iallafall och det ska bli kul, men nu ska jag dra mig ner och käka en frukost och sedan drar jag till skolan fram emot halv tolv!

Puss o Kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0