Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

2011-02-04 @ 13:35:21

Oj.. svår fråga! :)

Kan inte komma på någon som jag vill träffa just nu när jag ser ut som ett lik och känner mig likaså. Men Liv är ju alltid kul att träffa och hon har nog sett mig i alla lägen skulle jag tro! Men bortsett från vänner och familj så skulle jag nog vilja träffa Kissie,Dessie och Paow. Hahah! Skulle bara vara så roligt att träffa dom och se hur dom utanför bloggarna! Men mina personliga åsikter om dom tre är väl att Kissie är så otroligt fake utseénde mässigt och personligheten eller vad man nu ska säga. Dessie, söt tjej som leker vuxen. Paow den klokaste av dom tre bloggarna jag just nämnde! :)

En gammal bild på de tre tjejerna!
Kissie, Dessie och Paow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0