BORED

2011-02-07 @ 14:14:35
Ligger hemma i soffan hos pappa för ovanlighetens skull. Dock fortfarande sjuk, men det går åt rätt håll som tur är. Men så fort jag blir frisk ska det bli bättre update här på bloggen, har fått förfrågningar om jag inte kan lägga ut bilder på min frisördocka efter att jag hade lekt lite med dockan hår. Jag måste säga att jag helt hade glömt bort det, men bildena finns på mammas systemkamera så ska försöka fixa med det så fort jag kommer hem till mammsen igen! :)

Men åh vad fina kläder,skor och väskor det finns. Skulle vilja ha en updatering av min garderob helt och hållet + sommar just nu! Det skulle inte sitta fel, eller vad säger ni läsare? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0