OCH DOM LEVDE LYCKLIGA I ALLA SINA DAGAR

2010-10-11 @ 08:37:52

Har varit dåligt med update från min sida i helgen, har varit i Skellefteå med Liv riktigt rolig dag! Sen har det inte hänt så mycket alls..

Önskar man kunde få vara liten igen, man blev inte sårad av killar, man tog inte åt sig av negativa komentarer om man var ledsen så kunde man krypa upp i mammas famn och bli tröstad. Men allt e inte lika lätt nu, man blir sårad om och om igen av killar, man tar åt sig av negativa komentarer får sämre och sämre självförtroende, jag önskar jag kunde skydda min lilla syster mot det här men det går inte.. det här är saker som bara händer. Man säger " ta inte åt dig av de dom säger" men tjejer fungerar inte så tjejer tar åt sig vad ni killar än säger. Säger ni att vi är tjocka, så ah då försöker vi gå ner fem kilo. osv. det tar aldrig slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0