M

2010-10-27 @ 11:37:57
Måste bara få ur det här nu,

Du fick mig att lita på vad du sa, du fick mig att falla för dig, du fick mitt hjärta. Det är något som aldrig kommer komma tillbaks, jo visst jag kan hitta en annan som också kan ta del av mitt hjärta men du kommer alltid ha en bit av mitt hjärta och det önska jag du aldrig fått.

Killen jag lärde känna.. finns inget annat ord än underbar. Du var perfekt på alla sätt, vad mer kunde jag önska mig? Att bara få vakna upp med dig gjorde min dag. Men efter någon dag efter all perfektion vändes hela min värld upp och ner på grund utav dig.

Du blev en helt annan person, du sårade mig, jag har aldrig gråtit så mycket, aldrig mått så dåligt, jag önskade det var en mardröm och att jag skulle vakna upp snart. Men jag har vaknade aldrig upp, lever kvar i den mardrömmen även om det har blivit bättre och bättre med dagarna som går.

Jag ångrar ingenting med dig, jag ångrar bara att jag gav dig en del av mitt hjärta som du sen kunde använda till att såra mig, allt de du har sagt till mig allt de kommer jag aldrig glömma. Du gjorde mig till världens lyckligaste flicka bara att du höll om mig och pussade mig på pannan gjorde mig så himla lycklig. Men nu är du inte min, och j ändå är jag din.För du har en bit av mitt hjärta du aldrig kommer kunna lämna tillbaks..

Det är lätt att säga " de kommer en ny bättre kille, han förtjänar inte dig han e ett svin " men ni lärde aldrig känna killen jag lärde känna. Jag kommer gå vidare, jag har redan börjat men man måste börja med små steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0