FÖRSÄKRINGSMÄKLARE

2010-10-06 @ 08:09:32
Tidiga mornar om man ska bli försäkringsmäklare! Men nu sitter jag här, har just slängt massa papper och ska snart på något möte (?) Iallafall så börjar jag bli lite less.. finns inte så mycket att göra om dagarna förutom facebook,msn osv. men nackdelen är ju att nästan ingen e inne på facebook eller msn under dagarna för alla e i skolan! Men slutar tidigt så då blir det stan!

Förresten så har jag skickat en intresse anmälan till John Bauer i Skellefteå, vilket även Liv har gjort så nu känns det som det är bestämt att vi kommer flytta nästa höst, fast ändå  är det ju inte klart än men vi får hålla tummarna och hoppas på det bästa. Ska dessutom till Skellefteå i helgen som det ser ut nu, ska bara prata lite med min mamma och kusin så ska det nog lösa sig!

Puss så länge!

Kommer ni ihåg den headern? haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0