we were both young when I first saw you

2010-11-29 @ 22:11:40
Det kommer information om olika gymnasium och inriktningar i brevlådan hela tiden. Less man blir..

Hur som helst, ligger i soffan nu och kollar Pensionärsjävlar men över väger att gå ner och ta mig en dusch istället det känns lockande iallafall. Men helgens planer är att fira Christoffer och dra till älskade Skellefteå! Hah, det är många och säkert fler som undrar hur jag kan tycka om Skellefteå så mycket och varför? Och om ni nu vill ha ett svar på det så here we go.. Jag har ingen aning! Älskar staden och älskar att vara där thats is!

Juste, innan jag går vill jag bara säga att har du/ni någon fråga till mig så är det bara att skriva en komentar så svarar jag så fort jag kan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0