FOTBOLLS FYS

2010-11-18 @ 18:26:52

Hejhej, nu har jag suttit och pluggat historia 1;a vk och allt som har med det att göra..ska försöka plugga mer under helgen också men lite kul måste man väl ändå få ha ibland? Iallafall så ska jag om ett tag dra mig mot
fys-träningen riktigt kul faktist. I vinter ska vi förhoppningsvis på en cup i Sundsvall som heter Mc´donalds cupen.

Idag har jag varit i skolan, försov mig men hann i tid ändå duktigt av mig! Men resten av dagen har inte varit lyckad. Tyska provet var super svårt men man får väl hoppas på det bästa? Sen har jag bara varit allmänt less hela dagen men man måste ha sånna dagar också. Pratade också med min SYO, diskuterade lite om vart och vilken linje jag ska gå.. det har faktist kommit en till linje jag skulle vilja gå (OM jag inte kommer in på frisör dvs).
Men nu har jag bestämt mig helt och hållet hur jag ska söka, hah.. det kommer säkert ändras men iallafall så här ser det ut;
- Dragongymnasiet/Frisör
- JohnBauer Skellefteå/Frisör
- YG/Frisör(?)
- Liljaskolan/Turist&Hotell (??)

(?) innebär att jag inte riktigt är säker på de skolorna. men det är dom linjerna jag skulle kunna tänka mig.Eller ja, frisör är ju det jag verkligen vill till tusen och TH, är ju en intressant linje också men inte ett jobb man skulle vilja ha hela livet direkt. Men som sagt, vi ser väl!

Någon som vet vad dom ska gå/vill gå?
Eller har bra tips på roliga linjer, eller andra skolor som även har de här linjerna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0