Dag 02

2010-11-30 @ 16:25:33
Min första kärlek.

Jag tänker inte nämna några namn efter som det inte slutade så bra och sen av några andra anledningar.
Iallafall så träffade jag en kille i sommras som jag hade snackat med i kanske 5-6 månader? Iallafall så träffades vi först en gång i sommar och sedan så fortsatte vi snacka osv. kan säga att jag verkligen föll för killen vilket tillslut visade sig vara riktigt dumt gjort av mig. Men jag erkänner jag föll för honom, men det slutade inte bra. Det är nog det närmsta jag kan säga att jag har varit att vara "riktigt" kär.

Men som sagt innan dess var den senaste kille jag var tillsammans med Pontus, vilket är ett riktigt bra tag sen nu. Kommer faktist inte ihåg så mycket av den tiden för inget speciellt hände men en jätte bra kille som jag idag är vän med. Hah.. spännande det var att läsa om Min första kärlek va?... Tragiskt!

(Klicka på bilderna om ni vill ha dom i större format)
We
heartit.



Töntigt o tragsikt inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0