*DING,DING,DING*

2010-05-04 @ 08:48:16

Yes, jag lyckades!
Förlåt för att det var läänge sedan jag updaterade nu, men sanningen är den att jag hade glömt bort mitt lösenord men nu vet jag vad det är igen, smart som jag är!

Men just nu ligger jag hemma, känner att jag börjar få lite ont i halsen vilket inte är bra så jag stannar hemme idag eftersom om PRICK en vecka plus några timmar så sitter jag i bussen on my way to Stockholm och sen vidare till Spanien men då blir det flyg! Åker på Ellen´s födelsedag tyvär, och kommer hem på Lisa´s dock är det ju bra att jag hinner med en födelsedag iallafall!

Kommer nog bli mycket med update idag så det här blir bara ett kort inlägg!
Puss o Kram!

 


Kommentarer
Postat av: ellen



jag älskar dig verkligen ,säger det alltförsällan men glöm det aldrig gumman!

2010-05-08 @ 23:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0