5 DAGAR KVAR!

2010-05-06 @ 07:41:40

Yes så är det!
5 dagar kvar här hemma sen är det bara att sätta sig på en buss med laget och åka iväg!
Kommer kännas sjukt skönt att få fara utomlands, samtidigt som jag kommer sakna massa här hemma men det är bara en vecka jag är borta så det kommer bara bli bra.

Men just nu sitter jag hemma hos min Pappa min buss går 8.15 in till stan kommer bli grymt skönt att komma till mamma bara att få bo i stan, köra lite moppe, närmre till alla vänner osv!
Men sen har jag träning ikväll får väl se om jag ska vara med eftersom jag har ont i halsen, kanske bättre att vila upp sig tills vi far till Barcelona eller vad tror ni?
Men nu ska jag gå, och i veckan kommer det inte bli så bra update med tanke på att jag är borta men jag ska försöka få tag på en dator så ofta jag kan dels för att blogga, men också för att kunna prata med **** och andra!

Puss o Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0