SPORTLOV!

2010-03-03 @ 15:54:33
Sista dagen i skolan för mig nu då, ska väl packa klart och städa och sånt..
men sen så kommer jag fara med mamma till ICA så vi kan köpa godis,mat,dricka till bussen imorgon!
Men idag skulle jag har farit på stan med Lisa men hon hade feber och är jätte förkyld tack vare att jag har smittat henne haha, inte okej! Men hon får vara frisk när jag kommer hem på söndag kl 06.00 haha!
Men kommer inte kunna ge er någon update när jag är i Falun men ska försöka fixa så jag kan göra tidsinställda inlägg som jag skriver i förväg och lägger upp sig själva på bestämd tid!

Kram, Moa

Snön försvinner aldrig..


Kommentarer
Postat av: Tomasstine

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-02-17 @ 11:03:18
URL: http://tomasstine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0