SEX & CITY!

2010-03-25 @ 15:46:29
Kom hem från skolan för ett tag sen, ligger i soffan nu ska snart ta och plugga mer HK så jag kan det tills måndag och engelska, + matte.. eftersom jag inte är jätte bra på det så kan det behövas! Men nu har jag ju fyllt år och om man räknar med presentkort jag har fått hitills så har jag fått 3600kr tror jag om ja inte räknat fel? Men det kan till komma pengar eftersom jag inte har firat ming födelsedag med pappa än! Så stan imorgon ska försöka få med mig nåttpar leggings, tröja, (id-smink?) och lite sånt men vi ser väl..

 Jaja, ha en bra kväll så skriver jag mer sen.. Kraaam Moa
Ps, nu funkar det att lägga in bilder igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0