INNEBANDY!

2010-03-01 @ 17:16:40


Lite små skabbiga bilder på mig, men jag orkar inte bry mig. Bilder gör en blogg, inga bilder inga läsare.
Men iallafall, kollar fortfarande på OS avslutningen i Vancouver, OS har nästan varit mitt dom här veckorna,
okej lite överdrift där men jag har allafall sett liite av OS varje dag, och stöttat mitt hemland!!!
Bra jobbat av mig, men jag tyckte hockyn var roligast men lisa skidorna.. ni skulle ha sett hur våran msn konversation såg ut när Marcus Hellner tog guld, Lisa var över lycklig!
Men jaja, ska väl äta middag om ett tag, sen blir det att fara och kolla på min innebandy träning känns lite surt att inte få träna för jag är förkyld.. men huvudsaken är att jag är frisk på torsdag!

Hoppas ni har haft en bra dag, så får ni mer update när jag kommer hem!
Kram, Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0