GRATTIS!

2010-03-24 @ 20:25:29
Grattis till mig själv, 15 idag känns bara bra! Många sånger, gratulationer,presenter och tårta kan de bli bättre? Har mest fått pengar,presentkort och sådant men har kvar alla paket på pappas sida men det får jag när farmor och farfar har kommit hem från spainen.. Fick dessutom en jätte fin tårta av Melina och Maja, önska jag kunde ägga upp en bild men blogg.se vill mig något känns det som..ursh vad jobbigt det är! Men nu ska jag kolla runt på datan,duscha,prata med vänner och senre sova så hoppas alla har haft en bra dag idag! Kram, Moa

Kommentarer
Postat av: Kaioliwia

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-02-07 @ 09:51:23
URL: http://kaioliwia.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0