BELLA&TYRA SHOW

2010-03-12 @ 13:12:35

Sitter i sängen nu, vet inte vad jag ska göra idag..det här lovet har varit sjukt tråkigt måste jag säga!
Men jaja, snart är det iallafall påsklov och då ska det fan bli bra! Men ikväll blir det att vara hos Rebecka med Lisa och Liv mys med en tjej kväll. Men just nu så har jag precis kollat på Bella&Tyra Show som är en direkt sänd webshow eller vad man nu ska säga som drivs av Blondinbella och Tyra! Faktist ett jätte bra program enligt mig och igår när det var live så laggade det eftersom det vart överbelastat av folk som kollade, någon av mina läsare som såg showen?:)

Men nu ska jag försöka ladda upp lite bilder från går kvällen så får ni mer update senare!
Kram, Moa

Känns som jag bara har cam bilder...eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0