BACK ON TRACK!

2010-03-01 @ 22:42:28

Nu så är bloggens design så gott som återställd.

Jag har varit på träning ikväll, eller ja jag kollade på eftersom jag är förkyld men men, thats life.
Såg iallafall "SPÅRLÖST" ikväll när jag kom hem, någon annan som brukar se det?
Om inte så handlar det om olika personer som blivit bort adopterade när dom var små och nu vill söka upp sitt förflutna, och varje gång jag ser det med mamma så gråter hon, haha!
Jaja, det var väl bra.. men nu ska jag bara borsta tänderna, ta bort smink och sånt man gör på kvällen.

Sweet Dreams!
Kram, Moa


 Mina rengörings produkter, eller den från GARNIER som jag har är en 3 in 1.
Och är blå där den är röd, men dom är jätte bra iallafall!
Vad använder ni för rengörings produkter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0