ONE WEEK TO GO!

2010-06-02 @ 21:36:24

Hejhej, dålig update idag jag vet men inget att ursäkta sig för ja bloggar då jag har tid,lust och vet vad jag ska skriva om bara att acceptera det helt enkelt! Men idag har jag varit i skolan, fick veta att jag har höjt mitt betyg i svenska till VG känns jätte bra har höjt mitt betyg i det mesta under vårterminen tror jag, härligthärligt. Men sen efter skolan drog jag ner på stan var egentligen tänkt att jag skulle vara med Lisa men hon slutade betydligt senare och då var vi less på stan men jag gick med Maja och vi träffade ett tag Anton och Martin som hon kände, sen köpte vi glass och drog hem till mig åt middag och senare en konfa sak så vi får temasteg. Nu sitter jag hemma och över väger om jag ska gå till skolan imorgon eller inte så vi får se hur det blir med den saken!

När jag ändå bloggar måste jag passa på att skriva GRATTIS till min farmor som fyller år idag!


Kvällens kläder blev tights, Barca tröjan, stor halsduk lite varmare kläder fram mot kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0