TVÅTUSENTIO!

2010-12-23 @ 21:46:20
Året 2010:
Hur har året 2010 varit för dig?
Alla år har väl sina upp och ned gångar, men det här är bland dom bästa!
Bättre än förra året? Absolut!
Har du träffat några nya vänner? Hur många som helst från bl.a. konfan och sen träffade jag Liv också ju! :D
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Alla dagar/minnan med Liv, Gatufesten, Skellefteå, m.m.
Har du flyttat under 2010? Nej, tyvärr
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ingen som jag älskar just nu!
Har du kysst en främling? Inte vad jag minns!

Kärlek:
Hur har din kärlek varit under 2010?
Hel kass!
Har du varit kär? Yes..
Har du sagt jag älskar dig till någon? Nej
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja

Sorg&hämd:
Har någon i din närhet tagit självmord?
Nej
Har någon i din släkt avlidit? Farfars bror
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Hah nej!
Har du varit i slagsmål? Va ere här för frågor? Nej! :)

Personligt:
Har du gjort någonting du ångrar?
Kan man säga
Har du skämt ut dig? På sätt och vis
Har du varit ute en hel natt? Njaa..
Har du blivit tagen av polisen? Nej, även om jag borde ha blivit det som jag och Liv kör med moppen! ;)

Skolan&fritiden:
Vilken skola går du i?
Tegcentralskola än så länge
Trivs du bra där? Det funkar väl
Har någon varit elak mot dig i skolan? Nej
Hatar du någon i din skola? OM jag gör..
Har du gjort något framsteg? Många
Har du haft alla rätt på ett prov? Nej inte de

Vänskap:
Har du träffat nya vänner?
Ja som sagt
Har du förlorat en vän? Typ
Har du fått tillbaka kontaken med en gammal vän? Njaa ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0