SÅ LIGGER DET TILL

2010-12-27 @ 21:02:33
Du får mig till tårar så fort vi ens pratar iprensip, du får mig att känna mig så värdelös (du lyckas), och att allt är fel med mig.. jag anstränger mig mer och mer men de duger ju aldrig? Alltid mig det är fel på och du är alltid perfekt tydligen.. orkar inte det här längre. Behöver någon som jan få mig att må bra och när jag väl hittat en sån person/kille så ere inte ens säkert att det blir något på den fronten heller trotts att han får mig på bättre humör varje dag, ger mig mer självförtroende också vidare. Så finns det alltid problem..

Orkar inte gå runt och se glad ut för att alla ska tro att jag mår bra, för jag mår verkligen inte bra längre! Och allt tack vare dig! Behövde bara skriva av mig lite. Och jag tänker inte säga vem det handlar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0