lösenordsskyddad

2010-12-06 @ 21:12:51
Ångrade mig direkt.. men jag får mer och mer läsare och lite jobbigt är det faktist men visst bloggen är öppen för alla och man har yttrandefrihet i Sverige men snälla inga taskiga komentarer!!!

Hur som helst har jag min pappa och syster pratat om att skaffa hund! :D
Dessutom en chihuahua, säkert många som tänker "åh typisk "fjortis-hund, åh hon vill vara som Dessie" osv. men jag, min syster och pappa skulle kunna tänka oss en sådan och den passa in i som vi bor och lever idag och det är ju viktigt för att det ska fungera!  Men nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa!

Puss! :D

Kommentarer
Postat av: Liv

hah,jag tänkte aldrig att du skulle vara wbe dessie! Men du kom jag ju fan på det ;)

Har snackat mamma och hon kanske också vill skaffa hund :D haha!!!!



LOVE

Liv

2010-12-07 @ 16:21:55
URL: http://livwennberg.blogg.se/
Postat av: Evelina

men moa då ;) om du vill vinna måste du ju följa tvlingsreglerna annars har du ingen chans (6) kram ;)

2010-12-08 @ 17:39:35
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0