det finns bara ett AIK!

2010-12-04 @ 21:42:34
Och med det menar jag Skellefteå Aik! Ni kan säga vad ni vill, men för mig kommer Skellefteå Aik alltid vara det riktiga AIK. Kalla dom copycats eller vad ni vill, huvudsaken är ju vad jag tycker och tror eftersom det är min blogg.

Förlåt för kass update den senaste dagen men imorse åkte jag och Liv till Skellefteå kollade hockey och gick på stan. Kan ju säga att utbudet av kläder är väldigt litet.. men jag vill ju inte flytta dit för att shoppa eller hur? ;)
Iallafall så såg vi Skellefteå Aik vs. Aik Solna vilket var en riktigt jobbig match att se men slutet gott allting gott Skellefteå vann! Men sen är det en sak jag stör mig på.. vuxna personen som sitter och skriker massa skit om spelarna när det finns massa små barn där? Sen var det så att Björklövens p97 var där ( en kompis lillebrors lag) sen så börjar dom skrika hat-ramsor om björklöven riktat mot barn som är 12-13 år.. riktigt bra förebilder!!

Men nu sitter jag hemma hos min pappa..en lördag kväll riktigt kul!
Hoppas ni får en bättre kväll än mig så skriver jag mer imorgon puss!-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0