Dag 11

2010-12-14 @ 21:13:20
Mina syskon.

Okej, jag har en lillasyster som heter Elsa Mathilda Norberg född 1998-05-13, hon är alltså tolv år nu!
Vi bråkade mycket när vi var yngre, men det gör väl alla syskon skulle jag tro, men iallafall nu så tack vare separationen mellan mamma och pappa har vi kommit varandra närmer och det är jätte skönt, slippa bråka och så! Jag vill bara att du ska veta att jag alltid kommer finnas här för dig oavsett vad. Älskar dig, och skulle något hända dig vet jag inte vad jag skulle ta mig till?

"Halv Syskon", eller vad ni kallar det? Iallafall så träffade mamma en ny ganska snart efter separationen och han hade två barn sedan tidigare och eftersom dom varit en del av mitt liv nu i 5 år så ser jag dom som "halv/plast/extra" syskon. Hur som helst heter dom Elin och Philip. Elin är runt 23-24 (?) och bor nere i Falköping eftersom det är där ifrån mammas nuvarande man är ifrån, men Philip bor faktiskt i Umeå riktigt kul! Han bodde hos oss i ett år men flyttade i höstas till en lägenhet med några kompisar. Han går alltså på universitetet här i Umeå, och är 20år! Har lite bättre koll på hur gammal Philip är eftersom han bor här och vi har mer kontakt!

Det är allt om min syster, och "halv syskon" har ni några frågor är det bara att lämna en komentar! :)




3 första bilderna är min syster, dom 2 under är Philip och Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0