Dag 07

2010-12-11 @ 15:25:36
Min bästavän.

Liv Wennberg.
Många kanske tror att jag och Liv känt varandra i åratal men ikket, första gångerna/gången jag träffade och var med henne var när det var Hockey-SM här i Umeå (detta var alltså ungefär i Mars 2010) vi träffade några killar från Stockholm snackade med dom och började vara med varandra mer och mer, vet inte hur det gick till för tidigare sa Liv att hon "hatade mig" för jag var tillsammans med en kille som hennes vän var intresserad av osv och jag trodde Liv var världens bitch. Men så var det inte, har så sjukt roligt med henne och vet att hon finns där för mig vad det än gäller och jag för henne såklart!

Vet inte vad jag mer ska säga än att jag älskar den här tjejen hon är världens bästa vän och jag kommer alltid finnas där för dig hjärtat oavsett vad och hur det nu blir när gymnasiet börjar!

VÄRLDSBÄST!



Kommentarer
Postat av: Evelina

jag tänkte fråga om du tycker att det är okej ifall jag ändrar på tävlingsreglerna lite ? Kom på att dom som har blogg borde ju också få kunna vara med :)

2010-12-11 @ 15:36:26
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0