Dag 03

2010-12-01 @ 09:46:33
Mina föräldrar.

Som jag skrivit tidigare så separerade mina föräldrar när jag var 10år. Men hur som helst, min mamma heter Helene Norberg mest troligt världens bästa mamma också fast så säger väl alla om sina föräldrar eller? Iallafall mammsen flyttade in till stan när dom separerade först Haga i 2-3år? Sen så blev det Teg, och då valde jag också att byta skola till Tegs Centralskola. Men jag vet inte vad jag ska skriva om mamma hon är världens bästa, och finns alltid där och ställer upp för mig även om inte jag är så tacksam jämt..

Min pappa. Efter separationen så bodde jag varannan vecka men nu för tiden bor jag mest hos mamma vilket innebär att jag inte träffar min pappa så mycket. Tråkigt är det, men känns lättare för mig att bo i stan än att bo ute hos pappa i Obbola! Men min pappa är också världens bästa även om jag inte säger det så ofta men så är det.Pappa kommer från Skellefteå också, vilket är en stor anledning till att även jag hejjar på Skellefteå Aik!!  Hah, det var svårt att skriva om sina föräldrar när man inte vet vad man ska skriva mer än att..

Jag älskar er, tack för att ni jämt finns där för mig!

Bilder från pappa i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0