ALLT JAG FICK VAR;

2010-12-25 @ 18:21:36
- Hundvalp även kallad Thea
- Frisör docka
- ID - smink (skönt att slippa lägga ut pengar på det!)
- Ralph Lauren skor
- Hårtork
- Underkläder
- 2000 kronor
- 700 kronor på KICKS
- Frisör Shampoo från Joico K-Pak
- Body Butter från The Body Shop
 
och lite andra små grejjer! Hyffsat lyckad jul har jag haft, nu vill jag dock bara ha några saker.. dels att Liv kommer hem men det gör hon ju imorgon så den önskan går i uppfyllelse, sen vill jag även åka till Stockholm över nyår eller så får min finaste komma hit! Det skulle vara pricken över i;et verkligen, men vi får se hur det blir men hoppas på det bästa iallafall!

Vad har ni fått för julklappar? Vilken var eran bästa julklapp? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0